Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 2009

Τρεις Παπαδομάνες κάθονται στο στασίδι μιας εκκλησίας και παρακολουθούν την λειτουργία. Εκστασιασμένη από τα λόγια του παπά, λέει η πρώτη:
-Εμένα ο δικός μου ο γιος είναι Αρχιμανδρίτης. Όταν μπαίνει κάπου σκύβουν όλοι και του λένε χαίρετε Αγιότατε!
-Μμμμμ! ανταπαντάει η δεύτερη. Εμένα ο δικός μου ο γιος είναι ο Αρχιεπίσκοπος. Όταν μπαίνει κάπου όλοι σκύβουν και λένε χαίρετε Παναγιότατε!
Ευθύς κοιτάζουν και οι δυο την τρίτη περιμένοντας τι θα τους πει.
-Εμένα, λέει, ο γιος μου είναι ένας απλός παπαδάκος. Ζυγίζει 180 κιλά κι έχει ύψος 2 μέτρα. Όταν μπαίνει κάπου όλοι φωνάζουν έντρομα "Ω! θεέ μου"! !!!!!!!!!!!

ΣΧΟΛΙΟ

ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ,ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ :

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ,ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.ΤΟΣΗ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΟΣ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ, ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ;;;ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ,ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΡΧΙΑ,ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΡΤΕΛ,ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΑΝ;;;;ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ;;ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ;;;ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ;; ΑΝΑΤΟΛΙΤΙΚΟ ΡΟΚ;;ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΠΙΘΗΚΟΥΣ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ;; ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΣΑΤΙΡΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ : " ΜΑΚΑΚΑ "

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΧΩ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΘHΤΕΙΑ . Ο ΤΖΙΜΑΚΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ .