Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Ντούπλεξ.......μπακ-μπακ.....!


Ο  Steven Hirsch χτύπησε και πάλι. Αυτή τη φόρα προσέφερε ένα εκατομμύριο δολάρια στην Hazel Jones η οποία είναι μια από τις 3.000 γυναίκες του πλανήτη που έχει δύο κόλπους.Η νεαρή ξανθιά έγινε γνωστή πριν λίγες μέρες καθώς πάσχει από το "uterus didelphys".Η κοπέλα με τον "διπλό κόλπο" σε συνέντευξη της σε τηλεοπτική συνέντευξη αποκάλυψε ότι εταιρεία παραγωγής αισθησιακών ταινιών του  Hirsch , Vivid   της προσφέρει ένα  εκατομμύριο δολάρια για να γυρίσει πορνό."Ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο, δεν θα το σκεφτόμουν καν σαν ιδέα. Το μόνο που θέλω είναι όλοι αυτοί να με αφήσουν ήσυχη", είπε η 27χρονη στην εκπομπή "This Morning" και πρόσθεσε "Πριν από λίγες μέρες έλαβα ένα γράμμα από τον ιδρυτή της Vivid Steven Hirsch το οποίο έλεγε "Ms Jones είστε μια μοναδική γυναίκα με ένα μοναδικό χαρακτηριστικό.Η εταιρεία μου και εγώ σας προσφέρουμε 1 εκατ. δολ. με όλα τα έξοδα καλυμμένα για να είστε η πρωταγωνίστρια σε ταινία μας".Η νεαρή κοπέλα μιλώντας στην εκπομπή εξήγησε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει αλλά και πως έχει συμβιβαστεί με την ιδιαιτερότητά της "Εχασα δύο φορές την παρθενιά μου. Στην αρχή το σεξ ήταν οδυνηρό. Όταν κατάλαβα τι μου είχε συμβεί κόντευα να τρελαθώ. Ντρεπόμουν πάρα πολύ. Ο τότε φίλος μου μου έλεγε πως εγώ είχα το πρόβλημα και δεν βοηθούσε καθόλου. Πήγα στο γιατρό μου εξήγησε τι ακριβώς συνέβαινε και από τότε έχω συμβιβαστεί. Δεν θέλω να κάνω επέμβαση αφού όπως μου είπε ο γιατρός μου μπορώ να κάνω παιδιά και να τα γεννήσω με καισαρική. Αν θέλουν κάποιες γυναίκες να δουν πολύ ευχαρίστως να με δουν. Δεν είναι κάτι για το οποίο ντρέπομαι. Νιώθω όπως όλες οι γυναίκες".



ΣΧΟΛΙΟ

ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ,ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ :

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ,ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.ΤΟΣΗ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΟΣ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ, ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ;;;ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ,ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΡΧΙΑ,ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΡΤΕΛ,ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΑΝ;;;;ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ;;ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ;;;ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ;; ΑΝΑΤΟΛΙΤΙΚΟ ΡΟΚ;;ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΠΙΘΗΚΟΥΣ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ;; ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΣΑΤΙΡΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΣΑΤΙΡΙΚΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ : " ΜΑΚΑΚΑ "

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΧΩ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΜΟΥ ΘHΤΕΙΑ . Ο ΤΖΙΜΑΚΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ .